kenapa kau suka lelaki lembut atau pondan bro?

Dicatat oleh Amar Danie on Sabtu, 1 Januari 2011

Amar Danie ~ Salah seorang member aku cakap: "kenapa kau suka lelaki lembut atau pondan bro? geli kau tahu tak? dari beromen dengan mereka, baik beromen dgn perempuan tulen. Ada jugak faedahnya" ~ apa pendapat anda tetang kata2 tu? Aku tengah pening dengan manusia yang suka diskriminasi ni sebab aku memang tak suka dengan manusia yang bersifat diskriminasi dgn golongan lain. Aku confuse dengan diri aku sendiri.
    • Ruzengulalebih ZEta's-Listik i think laki lmbut lagi memahami kot ! dari laki str8 !!
      41 minit yang lalu ·
    • Jiejan Aziz terasa daku dhina.. :'(
      39 minit yang lalu melalui Facebook Mudah Alih: ·
    • Amar Danie Ruz: yup dan mereka mempunya kesetiaan dalam perhubungan dan kejujuran. Tak macam yang str8 atau str8 ni. nak seks semata2. betul ke?
      39 minit yang lalu · · SeorangSedang Memuatkan...
    • Aidil Deyn just screw them! no one know as mush we know our self..:D
      39 minit yang lalu ·
    • Amar Danie Jiejan: kau terasa di hina? relaks bro... kawan aku tu memang mulut longkang. budget bagus.
      39 minit yang lalu · · SeorangSedang Memuatkan...
    • Ruzengulalebih ZEta's-Listik yes btul2 !! i agree !!
      jiejan : yes i pon terasa sbb tuh i nk tegakkan keadilan btul tk btul tk ??
      39 minit yang lalu · · SeorangSedang Memuatkan...
    • Muhd Amirul erm bg i laki lmbut or straight act sme jew
      ttp lelaki gk
      38 minit yang lalu ·
    • Amar Danie Ruz : relaks ok? aku cuma tanya pendapat je..

      Muhd: betul2 aku setuju dengan kau. mereka juga nak juga dipenuhi hatinya. sama je macam aku ni nak jugak dicintai seorang lelaki. huhuhu apalah ada pada personaliti?
      37 minit yang lalu ·
    • Bawang Merah Raka taste masing2 kan
      35 minit yang lalu ·
    • Jiejan Aziz amar..begini la nasib kalu lembut..aku ngaku mmg aku lmbut..bkn kte0rg minx jd mcm ni...kte0rg pun nak mch0,jantan mcm k0rg gak..knp org mcm kte0rg mesti dpndang ser0ng? T0mb0y tu xd plak
      35 minit yang lalu melalui Facebook Mudah Alih: ·
    • Bojenk Sayuki Amar: lpas dye ckap mcm tu , awk jawab pe?
      35 minit yang lalu melalui Facebook Mudah Alih: ·
    • Muhd Amirul btol2
      34 minit yang lalu ·
    • Amar Danie
      Bawang: memang taste masing2 tapi apa hak dia nak hina kaum dia. sama2 suka lelaki tak perlu nak hina kelemahan orang. walaupun aku ni taklah lembut tapi aku rasa macam tak adil jugak hina manusia sealiran.

      Jiejan: Lelaki metroseksual mcm ak...u pun selalu di pandang serong sebab orang akan cop gay jugak tapi aku tak kisah janji aku bergaya dengan duiy aku.

      Bojenk: tak jawab apa2 malas nak bergaduh pada perkara yang tak akan habis.
      Lihat seterusnya..
      33 minit yang lalu ·
    • Ruzengulalebih ZEta's-Listik jiejan : ouh my prada !! huhu statement kerlazz gitu !! pengakuan hebat ! sabar je la!! itu la katenye nasib !
      klu kat negara luar org mcm kite nih dyeorg hormat tau !
      33 minit yang lalu ·
    • 'Putera Indera' Lelaki lembut ni mudah sensitif... hati dan perasaannya sangat fragile... Tu jer beza ngan lelaki yg lain...Ini pendapat aku la...
      33 minit yang lalu ·
    • Ruzengulalebih ZEta's-Listik putera : snsitive2 la best bru itu namanya manja2
      32 minit yang lalu ·
    • Amar Danie Putra: ya... sama je sebenarnya. kadang yang str8 ni lagi sensitif sebenarnya. cuma masing2 ego... hipokrit... tak nak dipandang lemah.
      32 minit yang lalu · · SeorangSedang Memuatkan...
    • Jiejan Aziz ruz..yg pnting kte x kacau org kn?? Tp kdang2 trase gak kn?
      32 minit yang lalu melalui Facebook Mudah Alih: ·
    • Ruzengulalebih ZEta's-Listik btul2 !! jnji kote buat hal2 kite sndiri ! hahah ! biar le org nk kate ap pun !! jnji kite lbih smpurna dari dyeorg ! kan kan kan ??
      31 minit yang lalu · · SeorangSedang Memuatkan...
    • Jiejan Aziz aku sk0ng kau ruz. Eh k0 add aku k. Aku x bleh add org 2wek..
      29 minit yang lalu melalui Facebook Mudah Alih: ·
    • Jiejan Aziz ruz..kte tentang hbisan2 g0l0ngan yg Ekk ngn kte.
      27 minit yang lalu melalui Facebook Mudah Alih: · · SeorangSedang Memuatkan...
    • 'Putera Indera' Aman> Betul juga pendapat kamu tu.. sebab tu lelaki str8 sepak terajang pun tak per.. dia peduli aper..dia akan jaga ego dia tu... lelaki lembut kena dibelai seperti pokok bunga.. perlu sentiasa disiram dibaja...
      27 minit yang lalu ·
    • Amar Danie AKU REPSPEK PADA MEREKA KERANA HASIL KERIATIF MEREKA MEMANG GEMPAK.
      27 minit yang lalu · · SeorangSedang Memuatkan...
    • Ruzengulalebih ZEta's-Listik huhu dh add dh 1! huh thnkasapp
      26 minit yang lalu · · SeorangSedang Memuatkan...
    • Jiejan Aziz xsmua jantan lmbut mcm S0T0NG dan jiwa sensentap k..kdang2 jntan str8 pun kne pjuk gak..lg plastik
      26 minit yang lalu melalui Facebook Mudah Alih: ·
    • 'Putera Indera' That's true Amar... mereka sangat suka kerja2 halus dan sangat teliti...
      26 minit yang lalu ·
    • Ruzengulalebih ZEta's-Listik amar : yeah !!
      26 minit yang lalu ·
    • Adery Shaari salah ke klu lelaki lembut? kami pun ade hati n perasaan...dan ada keinginan untuk disayangi....maybe yg str8 suka memandang rendah pd kekurangn org lain...mcm ler dia org tu perfect...
      26 minit yang lalu · · SeorangSedang Memuatkan...
    • Jiejan Aziz mcm aku ske keje halus. Kalu jd org halus pun aku ske
      25 minit yang lalu melalui Facebook Mudah Alih: · · SeorangSedang Memuatkan...
    • Ruzengulalebih ZEta's-Listik i suke fashion !! i nk jd mcm rizalman uoolzz !
      25 minit yang lalu · · SeorangSedang Memuatkan...
    • Jiejan Aziz adery x yah sdh2. J0m ikut aku ngn ruz tentang g0l0ngn yg pndang hna pd kite
      24 minit yang lalu melalui Facebook Mudah Alih: ·
    • Jiejan Aziz ruz..smelah kte..
      24 minit yang lalu melalui Facebook Mudah Alih: ·
    • Ruzengulalebih ZEta's-Listik jiejan : hebat !! tk pyh la !! tkde guna nye !! kite buat hal kita sudey !! jnji kita bahagia uolzz
      24 minit yang lalu · · SeorangSedang Memuatkan...
    • 'Putera Indera' Jangan dok bela makhluk halus dah ler.. wakakakaka!
      23 minit yang lalu ·
    • Muhd Ashriz senasiblah:(
      23 minit yang lalu ·
    • Jiejan Aziz hahahaha...
      23 minit yang lalu melalui Facebook Mudah Alih: ·
    • Kerna Zaol biarkan aper orng nak kata.y penting ko hepy....be ur self..huhuhuhu....jantan betinapun ada lubang tersendiri...just cara tarikan tue y membuatkan seseorng tertarik.....
      22 minit yang lalu · · Seramai 2 orangSedang Memuatkan...
    • Adery Shaari setuju ngan semua...
      6 minit yang lalu ·
    • Aieman Man lupa kan yg lain ehheheheh
      2 minit yang lalu ·
  • Terima kasih kepada kalian yang sudi melayangkan komen pada status aku yang agak kontroversi ni. Pada aku golongan lelaki lembut pun sama je maca lelaki PLU atau Gay yang lain. Ingin dicintai dan disayangi oleh insan yang bergelar lelaki. Jadi untuk apa kita nak menghina dan menindas mereka? So, fikir-fikirkanlah. Kalau nak tahu lebih lanjut tentang diskusi ini dan ingin menyambung diskusi ini boleh klik ini.