Aku benci manusia belagak bagus ni. Macamlah diri dia mulia sangat...

Dicatat oleh Amar Danie on Sabtu, 1 Januari 2011


Bodoh je manusia yang aku petakkan merah tu. Kalau korang nak tahu aku tak pernah add sesiapa kat profile FB aku. Org yang selalu add aku. Kalau tak suka dengan statement status-status aku buat kenapa add aku? Bodoh kan? lepas tu boleh pulak nak sound aku kat wall aku. Wall FB aku suka hati akulah nak buat status apa pun. Kalau tak suka just biar ajelah. Tak payah nak komen atau apa. Block Fb aku terus pun aku tak kisah. Disebabkan kebodohan dia tu aku yang block FB dia. Tak ada aku herannya dengan manusia belagak bagus macam dia. Macamlah dia tak dilakhnat tuhan dan nabi akan terima dia. Geli je aku dengan statement dia tu. Jijik.. dah macam ahli syurgalah konon-kononnya.

Nak menghukum orang lain. Nak meklasifikasikan orang dengan senang-senang dia aje. macamlah dia dapat tengok pahala dan dosa dia tu. Ntah-ntah dosa dia lebih banyak dari pahala. Sibuk kata nabi tak mengaku umat kat aku. Dia tu ikut ke semua sunah nabi??? Ntah2 kencing pun berdiri dan tak cuci, ada hati nak gelarkan orang. Woi manusia yang durjana. Aku taulah FB kau tu ramai member2 kau dan kau terpaksa hipokirtkan diri. Tak perlulah nak sound berlagak bagus. Blahlah... aku tak heran dgn manusia macam kau ni. Betopengkan agama. Dalam diam... duk beromen dengan lelaki jugak... hahaha.. duk pendam2 dalam jiwa... bila dah tak tahan.. em... kena makan jugak dengan lelaki... ah! malas aku nak fikir manusia macam ni. Kau tak layak berada dalam FB aku bah kan dalam kehidupan aku sekalipun...

Berambuslah kau wahai manusia bodoh...